A bi SMS za iPod Touch? Najdi.si SMS rešitev + widget link

smsikona.pngKot sem pisal že na Jabuk.si forumu, je mogoče iz iPod Toucha pošiljati SMSe preko brezplačnega SMS servisa, ki ga ponuja portal Najdi.si v povezavi s Si.mobil Vodafone.

Postopek je sledeč:

1. Ustvarite si profil na Najdi.si za pošiljanje brezplačnih SMS sporočil.
2. S Touchem oddeskajte na https://www.najdi.si/sms/sms.jsp.

3. Vpišite vaše podatke in uživajte v smsanju!
4. Shranite kot zaznamek.
(Glej spodaj!)

Glede na to, da je novi iPodov firmware 1.1.3 prinesel bookmark widgetse in glede na to, da ga Slovencelni bolj težko kupimo (če si ga resnično močno želite je to mogoče), sem se odločil napravit za Najdi.si SMS bookmark widget. Dejansko gre zgolj za povezavo do Najdi.Si SMS servisa, ki domuje na homescreenu iPod Touch/iPhonea.

Odgovor na SMS prejmete na vaš mobilnik.

Najdi.si SMS

Arhiv SMS.zip vsebuje samo aplikacijo poimenovano SMS in dodatno ikono za iPhone uporabnike, ki bi si želeli imeti povezavo do Najdi.si SMS servisa na svojem home screenu. Ikono enostavno prekopirate v SMS.app mapo in prepišete v le tej mapi že prisotno ikono.

Instalacija: Odzipajte, prekopriajte SMS.app v Applications mapo na iPod Touchu ali iPhoneu in restartirajte springboard.

Download.

Opomba: Ker nimam pojma o programiranju sem zadevo izpeljal tako, da sem iz TVlistings widgeta spremenil povezavo na Najdi.si SMS stran. Ker pa pravtako nisem dober v izdelovanju ikon, sem jim “sunil” še ikono ter jo predelal. Zelo bi bil hvaležen, če bi kdo od vas bil pripravljen narediti kakšno smiselno Najdi.si SMS ikono.

Ne pridržujem si nobenih pravic! 🙂

10 thoughts on “A bi SMS za iPod Touch? Najdi.si SMS rešitev + widget link

  1. Pingback: iPod Touch kot telefon · Geesem

  2. Instalacija: Odzipajte, prekopriajte SMS.app v Applications mapo na iPod Touchu ali iPhoneu in restartirajte springboard.

    kako pa prideš do mape applications na iPod Touchu?

  3. Zadeva na mojem Ipodu ne deluje. Ekran je nekaj časa črn potem pa vrže ven. Prosim naj mi nekdo pojasni kaj moram narediti, da bo zadeva delovala. Še prej pa bi rad vedel kako zbrišem ustvarjen direktorij iz Ipoda (applications –> SMS.app)

  4. Ok. Zbrisal sem zadevo z Ipoda, ampak ali imate rešitev zakaj zadeva ne deluje? LP Mare

  5. Ne bi vedel zakaj. A mas jailbreakan iPod? Katero verzijo firmwarea mas? Jaz sem to uporabljal na 1.1.1.

  6. hmmmmm verjetno je težava v jailbreaku sicer je jailbreakan na verzijo 1.1.2. Imam pa verzijo firmwarea 1.1.3?

  7. Najboljše bo, da opraviš jailbreak 1.1.3, naložiš programe in potem sploh pozabiš na tale moj kvazi widget, ker boš z application update na 1.1.3 lahko to delal kar s safarijem.

  8. Hmmmmm,……kaj pa vem. Če sem iskren mal cvikam nares jailbrak 1.1.3. ,da ne bi bil ob Ipod. Toliko sem že prebral na netu o tej zadevi, da se malo bojim katerim virom zaupati. Povej mi nekaj. Ali so tvoji viri zanesljivi? Ali zadeva res deluje tako kot si opisal in tako kot opisujejo na video posnetku? Si ti naredil že jailbreak 1.1.3.?

    Hvala in LP,

  9. Sam nisem naredil jailbreak po teh video navodilih ampak tisti ta prvi jailbreak 1.1.3, ki je prisel ven in ker ta ni bil dober sem se naredil se en kao boljsi jailbreak. Zdaj sem se vrnil nazaj na legit 1.1.3 in ga vceraj upgradeal na 1.1.4. Itak sem kupil applications update, tako da me jailbreak ne vlece vec tak fejst.

    Drugace pa nimas kaj za unicit, oz zelo tezko. Vedno lahko iPoda restoras.

Komentarji so zaprti.