MacBook Pro s SolidStateDrive-om

Dobrodošli v prihodnosti!

7 thoughts on “MacBook Pro s SolidStateDrive-om

  1. Isto tehnologijo, ne vem ce gre za fizicno isti drive. V videju je Samsungov 64 SSD. Cena je na Apple Storu $999, neke trgovine z SSDji na netu ne najdem, Ebay US jih ponuja med 900 in 1000 dolarji.

    Sem pa tole cist slucajno nasel na netu, ker ravno iscem novi ram za moj MBP in je to nekako prislo med rezultate na googlu. Zdi se mi zelo fajn, da bomo v prihodnosti imeli moznost uporabljati taksne diske v racunalnikih. Vprasanje je kdaj bodo dovolj poceni za masovno uporabo. Po obcutku se vsaj 5 let ne.

  2. Pomoje da gre za 2,5″ disk v tem primeru – kar na SATA vodilu – samo menjaš in je to to…

    MBA ima 1,8″ disk, ki brez večjega tweakanja ne bi pasal v MBPja.

  3. Got me, sploh nisem pomislil, ceprav sem ob gledanju diskov takoj sel gledat 2.5″.

    Drugace pa SanDisk je znan po dobri vrednosti njihovih diskov, kartic, naprav (performance/prize ratio).

Komentarji so zaprti.