iPodoRaMa #1 – Nano vs. Classic vs. Touch – Zvok

novi ipodiSrečna duša kot sem, sem pod prste dobil 3 iPode tekoče generacije. V naslednjih nekaj vrsticah bom skušal o njih podati čimbolj objektivno mnenje.

Ker gre pri iPodih prvenstveno za sukalnike glasbe bom prvi del iPodoRaMe začel kar s kvaliteto zvoka. Glavnino testa sem opravil z 2 paroma slušalk, priloženimi iPod slušalkami in Sennheiserjevimi CX300 (“canal phones”). Kot dodatek pa sem zaključil testno poslušanje s klasičnimi Sennheiserjevimi PMX 60 slušalkami. Pravih studijskih slušalk žal nisem imel pri roki. Vsi iPodi so predvajali iste MP3je in brez vključenega izenačevalnika zvoka (EQ).

Šum

Že prvo poslušanje potrdi bojazen, da je Touch kanček pod nivojem ostalih 2 bratov. Visok nivo statičnega šuma je namreč slišen že s priloženimi slušalkami in ob uporabi Sennheiserjevih CX300 iztopi le še bolj. Minimalen šum pa sem zaznal tudi z uporabo PMX 60, ki so kot klasične slušalke najmanj občutljive za statiko. Veliko boljši v tem pogledu je Nano, ki pa pravtako ni imun na statiko in Classicu ne seže do kolen. Definitivno najčistejši zvok reproducira Classic, pri katerem je statika neslišna tako s priloženimi kot tudi s Sennheiserjevimi CX300 in PMX60

Glasnost

Nano in Touch sta približno enako glasna, Classic pa je nekje pol tišji. To zna biti problem pri poslušanju glasbe na studijskih slušalkah (visoka impendaca). Zame pa to ni velik minus, saj raje poslušam glasbo tišje kot glasneje. Poleg tega je verjetno to vzrok zakaj Classic ne proizvaja skoraj nič statike. Resnično bi si želel, da bi enako veljalo tudi za ostala dva.

Zvočna slika

Tudi po zvočni sliki me je Classic najbolj prepričal. Basi so bili polni in visoki toni niso piskali. Nasploh je zvočna slika topla. Presenetljivo pa je Touch kljub visokemu nivoju statike po zvočni sliki bližje Classicu kot Nanu, ki me je v tem aspektu najbolj razočaral. Proti ostalima bratoma zveni zamolklo, z manj definiranimi basi.

V končni fazi vsi trije iPodi zvenijo dobro z izjemo Classica, ki zveni zelo dobro. Gre za najboljši iPod kar sem jih kadarkoli slišal(lastil sem si že iPod Photo in iPod 5.5g). S klasičnimi slušalkami pa tako ali tako vsi iPodi zvenijo super. Kanalnih slušalk pak ne priporočam uporabljati s Touchem in le pogojno z Nanom.

ipodi

Ocena: Nano: 4.0 Classic: 5,0 Touch: 3,5

 

V naslednji iPodoRaMi bom pod drobnogled vzel predvajanje videa, sledil bo opis dodatnih funkcij.

13 thoughts on “iPodoRaMa #1 – Nano vs. Classic vs. Touch – Zvok

  1. Si pri testu na iTouchu imel hkrati vkljucen wifi? Ker na screenshotu vidim da si ga imel 🙂 Zadeva bi znala vplicati na šum v slušalkah. Jaz na svojem touchu ne zaznam nobenega šuma (če odštejem tistega zaradi slabih slušalk). Primerjam pa s tem kar dobim iz MacBooka in Phillips stolpa. Pri kakšni zvrsti/glasnosti ga ti zaznaš?

  2. Zaznam ga tudi ze pri najnizji mozni glasnosti. Vem, da sem zelo obremenjen s tem sumom, vendar spet ne toliko, da bi me motilo v smislu, da zato ne bi poslusal muzike na Touchu. Na ulici suma itak ne zaznas, ker vse okoli tebe hrumi.

    Sem pa zdaj se enkrat probal razliko z vklopljenim in izklopljenim WiFijem in moram priznati, da ne slisim neke razlike. Gre pa v vsakem primeru na iPod slusalkah za zanemarljiv sum. Sploh ce zadevo primerjam z N95 telefonom, ki ima pa resnicno obupno statiko.

    Itak pa bistvo Touch tici kje drugje kot v muziki!

  3. Vidim , da imaš Classic-a v ovitku. Kateri ovitek si nabavil? Ali pašejo ovitki od starih iPodov (5g)? Kupiti nameravam oviek za svojega Classic-a, pa pri nas najdem v spletnih prodajalnah samo ovitke za stare modele.

  4. To je ovitek od Belkina, rece se mu Kickstand. Pase in na 80 in na 160gb. Jaz sem prej imel 30gb 5.5 generacijo ipoda v tem ovitku. Sedaj pase povsem na tesno (ovitek je znotraj iz zelo mehkega materiala, prej je pasal malo bolj ohlapno.

  5. Me veseli mnenje, da trik Toucha ni več v muziki. Sem bil v tisti majhni zoprni dilemi, Touch ali Classic, in sem po zgornji lepo napisani recenziji še bolj zadovoljen z nakupom Classica. Zanima pa me kakšen se ti zdi izgled nove generacije, konkretno Classica? Kot lastnik pokvarjenega iPoda 4 generacije z videom lahko rečem, da me je izdelek skoraj dve leti nazaj očaral z uporabljenimi materiali in eleganco. Plastični premaz Classica mi deluje še kar
    brezveze, podobno kot iPod mini nekaj let nazaj (sam ta je itak moral držati mladostniški videz).

    Še enkrat pohvale za fajn blog in lep pozdrav.

  6. Hvala za pohvale!

    Verjetno mislis, da imas pokvarjen iPod 5. generacije, ker 4. generacija je bil iPod Color/Photo. V bistvu, se smo povsem natancni, so 4. generacije bile 3. Prvo crnobeli clickwheel ipod, potem 30gb Photo in se 20gb Color. 5. generacija pa je pravtako bila sestavljena iz 2 skoraj identicnih modelov ipodov.

    Osebno se mi je zdel nov dizajn sprva razmisljanja vredn, zdaj pa mi je vedno bolj vsec. S to dilemo sem se sicer bolj obremenjeval lani, ko so splovili 2. generacijo Nana. Zdaj se mi pa zdi crn Classic prav noro dober, sam sem zal kupil srebrnega, ker drugega takrat niso imeli.

  7. Pomota, 5. generacije ja.
    No moj je pa črn in mi vseeno mal škripne na videzu, sam se pa nebom tolk sekiru ko bo prvič na tleh.
    Aja pa opazil sem, da imaš tudi enake iPod zvočnike:)Bi bili lahko mal boljši pri večji glasnosti a? V ambientu majhne sobe pa drgač kar fajn godejo.

  8. Trenutno razmišljam bolj o nakupu Classica kot Nano zaradi velikosti, vendar sem ob iskanju po spletu naletel na par malenkosti, pa me zanima, kaj si o tem misliš

    Classic ima zaradi diska večji delay pri izbiranju komadov, koliko ti je bil to dejansko moteči faktor?
    Slišim, da je disk zelo občutljiv – pade na tla in je konec (tega najbrž nisi sprobaval:)
    Zdelo se mi je, da ima Nano rahlo lepše kontraste kot nekoliko bledi zaslon Classica. Se mogoče motim?

  9. Classic je res pocasnejsi kot Nano, ampak drzi tudi ogromno vec muzike. Ce ne rabis playerja za shrambo vse muzike kar je mas potem raje kupi iPod Nano, tako ti bo vsaj vsa muzika vsec ko bos shuffleal.

    Moc Classica se najbolj pokaze ko gres na potovanje in imas gor posnete filme pa cele sezone serij in tako naprej. Vse imas vedno s sabo. Decembra sem recimo bil na smucanju samo s Classicom in ga v 4 dneh vec kot povprecne uporabe sploh nisem rabil polnit.

    Glede kontrasta ti tezko recem, ker Nano edini ni bil moj, tako da se nisem toliko ukvarjal s tem. Na prvi pogled pa velike razlike nisem opazil. Mozno je, da zaradi manjsega zaslona zgledajo slike bolj ostre in morda tudi bolj kontrastne.

  10. Sam se trenutno odločam kateri iPod bi kupil (dilema; classic – nano)…pa me malce zanima glede baterija koliko dejansko drži classicova (80gb) in nano? Ali je res nanov sukalnik zelo majhen oz le za nežne ženske roke? In pa kakšna je razlika v glasnosti ? svoje glazbe ki mi je všeč in bi jo poslušal je dejansko ravno prav za nano 8gb vendar razmišljam da bi si zaradi drugih specifikacij kupil classica…svetujte prosim.

  11. Glede baterije ti tezko recem, ker imam sam Classica 160gb, ki ima se malce boljso baterijo od 80gb Classica. Pri 160gb traja celo vecnost preden se baterija izprazni. Glasen pa je Nano sigurno bolj. Osebno bi ti priporocal Nana, ce ti je 8gb dejansko dovolj, saj je obcutek ob drzanju Nana v roki enostavno nadmocen tistemu ob drzanju Classica. Eleganca pac.

  12. Pozdravljen…ze dolgo se nisma slišala…no, jaz te pozivam, da se napises kaj o GarageBand-u. Sam za 1x uporabljam Mac OS X na PC, imam pa namen kupiti applov prenosnik; upam, da kmalu. Glede na to, da igras/si igral kitaro, sem preprican, da si preizkusil omenjen program. Mene jezi “kompatibilnost” pcja z os X, tako da moja zvočna kartica ne izkorišča polne funkcionalnosti, zaradi katere sem prikrajšan uporabe garageBanda. Vem kaj bos rekel..buy a real Mac…tudi sam se strinjam s tem, da je verzija za PC namenjena le preizkusu, ki naj vodi k nakupu applovega računalnika ali pa nadaljni uporabi trenutnega sistema.
    Jaz sem multifunkcionalen…uporabljam MS Windows, Linux, OS X 😉
    Malo sem zašel…no, torej če te je garageBand navdušil, lahko naredis predstavitev v Slo (glede na to, da si tako aktiven člankopisec). Lahko pa posnames Better day v garageBandu, da bo vse skupaj še nostalgično.
    Uzivaj in še najprej nadaljuj ta blog…mi je všeč; vse pohvale

    Lp

    jureK

  13. Pozdravljen, long time no see!

    Tudi sam sem pred prestopom na pravi Mac uporabljal hackintosh verzijo, kot jo verjetno marsikdo. Ze takrat je bil povod za to prav Garageband. Uporabljal sem Creativov USB Soundblaster, ki je z Tigerjem deloval povsem spodobno. Takrat sem tudi posnel par novih idej bodocih pesmi.

    Ko sem potem kupil MBP, sem posnel novo verzijo Sk8starja vendar zaradi manjka casa, nekako nisem nadaljeval. V bistvu trenutno ne snemam skoraj nic na MBP. Sem pa tudi spremenil stil muzike, nekako ustvarjam accoustic rock in folk muziko in jo snemam kar s kamero od telefona, tolko da obdrzim idejo.

    Kaj zda, aj gremo kaj na pijaco al pa kaj ruzit? 🙂

Komentarji so zaprti.