Slovenska Gingerbread tipkovnica

Med poglavitnimi novostmi Android OS 2.3 – Gingerbread je nedvomno tipkovnica.

Že kmalu po splovitvi Nexus S se je nova tipkovnica pojavila na spletu tudi za ostale Androidne telefone. Žal pa kljub vključenemu slovenskemu slovarju, ni bila prirejena za Slovence. Manjkali so šumniki in ni bilo mogoče pisati številk z enostavnim daljšim držanjem tipk.

prej                      –>                    potem

Ker me je to grozno živciralo, sem se danes lotil prirejanja tipkovnice in z malo sreče uspel urediti funkcionalno slovensko Gingerbread tipkovnico. Glede na to, da sem zadevo zgolj priredil, ob morebitnih težavah s sesuvanjem najbrž ne bom znal pomagati. 🙂

Seveda pa prav tako ne prevzemam nobene odgovornosti za izgubljene podatke in podobne nevšečnosti.

Pogumni lahko poslovenjeno tipkalo snamete tukaj. Po namestitvi, jo morate aktivirati v Settingsih.

11 thoughts on “Slovenska Gingerbread tipkovnica

  1. Meni ne deluje. Razlog pa ni tvoja posodobitev, ampak je imel moj telefon (Desire HD) težave z Gingerbread tipkovnico že prej. O težavah, ki jih imajo nekateri telefoni s to tipkovnico so poročali tudi na xda-developers forumu. Nisem pa sledil ali so izdali kakšno popravljeno verzijo tipkovnice.

    Saj se spomnimo stavka iz Kekca: “Za vsako bolezen na tem svetu raste rož’ca.” Tudi v tem primeru je tako. Na Android marketu je za namestitev na razpolago” Keyboard from Android 2.3″, ki je identična Gingerbread tipkovnici. Na market jo je naložil Steven Lin, ki si lasti Desire Z in ga je verjetno ob izidu Gingerbread tipkovnice mučila enaka težava kakor mene.

    Meni tipkovnica ni všeč. Prva zamera gre že v tem, da ob izbiri slovenščine ne moremo pisati šumnikov. Dobimo jih šele, ko izberemo češčino. Druga stvar pa je swype, ki ga tipkovnica ne podpira. V dobrih treh tednih, odkar imam nov telefon, sem se tako navadil na swyp način pisanja teksta, da bi bilo potrebno kar nekaj časa, da se spet odvadim.

    • Ja na Desire HD ne deluje. Morda bom pa kontaktiral tega in mu poslal popravljen file s slovenskimi znaki in sumniki…

      • To bi bilo super, če se ti seveda da ubadati s tem. Tip pač ne zna slovensko in je dal od sebe tisto, kar je dobil.

    • Tale Linova tipkovnica iz marketa ti torej dela na DHD? Ker sumnike pa stevilke lahko dodam tudi brez njegove privolitve. Na poslano vprasanje se mi namrec ni nic odgovoril.

      • Jap, dela brez problema. Sedaj sem jo imel dva dni za privzeto in je kar dobra. Sicer mi je swype boljša, ta pa je definitivno takoj za njo.

  2. Kul! Pogrešam edino vnos številk na ta način, da potegneš po vrhu tipkovnice in se odpre nova vrstica s številkami; in pa nimam slovenskega slovarja.

    Naložil na Nexus One.

    • Mislim, da si moras slovar najprej vkljuciti v nastavitvah. Nacina vnosa stevil, o katerem govoris, pa vec ni. Koliko mi je znano, ga niti Nexus S nima.

      Me prav zanima kak bo Gingerbread izgledal na N1. Malo dvomim, da bo vse crno…

  3. Vem, vem nastavitve… ampak ni slovarja. Očitno je od telefona odvisno.

    Mogoče res ne bo čist črno, ampak bi blo pa kul če bi blo 😉

Komentarji so zaprti.