Brez mnenja: Samsung Galaxy S

Poln želje po androidnem telefonu, sem pred dobrim tednom dni opazil, da se mi pri rdečih pravkar izteka aneks. Vdal sem se skušnjavi in “kupil” Samsung Galaxy S (SGS) za 1€ z opcijo Najnaj 15. Spet sem suženj…

Že dalj časa opažam, da mi je operacijski sistem Android prirasel k srcu. Zlezel pod kožo, če tako hočete…  iPhona še sicer nisem pripravljen zamenjati z androidnim telefonom, a tudi če bi ga, mi razen iger ne bi veliko manjkalo. Na telefonu se resda igram bolj poredko, a ko se, sem vedno znova navdušen nad igrami, ki jih zmore gnati jabolčnik. Pričakovati pa velja, da bo tudi na tem področju Android vsak hip dihal za ovratnik iPhonu. Nova verzija operacijskega sistema Android – Gingerbread namreč prinaša pomembne napredke prav na področju iger.

Črno…

O Galaxyu S na spletu piše mnogo slabega. Touchwiz je, poleg Motorolinega Blura, najbrž ena slabših preoblek Androida. Izstopajo predvsem poročila o zatikanju sistema in GPS sprejemniku, ki ima težave z iskanjem satelitov. Mnogo teh glasov res izvira onkraj luže, kjer imajo operaterjem prirejene različice SGS , ki večinoma še niso posodobljene na Android 2.2 – Froyo. Tudi izdelava SGS ni prav nič vrhunska. Prej bi rekel, da so materiali ceneni, primerni zgolj najnižjemu rangu telefonov. Prav tako telefonu manjkata bliskavica in opozorilna LED lučka. Skratka, veliko negativnega se najde…

Belo…

Zakaj sem se torej, vsem tem dejstvom navkljub, odločil za nakup?

1. Humingbird je trenutno še zmeraj najhitrejši procesor v androidnih telefonih na trgu.
(A že januarja znajo na trg priti telefoni z dvojedrnimi procesorji!)
2. Zaslon SAMOLED s podporo Multitouch in z Gorilla Glass steklom.
3. Zajema videa pri konstantnih 30 sličicah na sekundo v 720p
4. Na voljo je ogromno prostora za namestitve aplikacij (travma iz časa Desira).
5. Sorodnost z Google Nexus S
6. Ugodni pogoji financiranja 🙂

Sivo…

Glede na želje in potrebe je SGS skoraj idealna naložba zame. Želel sem namreč telefon, na katerem bom lahko predvsem testiral razne doma zvarjene ROMe in najnovejše Googlove aplikacije. Sličnost z Googlovim Nexusom S se zna tu izkazati za odločilno prednost… Po dveh dneh uporabe lahko rečem, da sem s svojim nakupom zadovoljen. Itak sem ga takoj, ko je bila baterija napolnjena flashal na Darkyev v7 custom ROM. Touchwiz sem tako praktično videl le v navodilih, hkrati pa še zmeraj lahko uporabljam dodatne Samsungove aplikacije, kot sta aplikacija za kamero in vrhunski video predvajalnik, ki suče formate DivX, MKV, MP4 in podpira celo podnapise!

Skratka, zaenkrat sem navdušen! V naslednjih dneh moram preizkusiti še kak custom kernel (prilagojeno sistemsko jedro), sploh podpora B(utton)N(otification)L(ights) me zelo muči. BNL namreč omogoča uporabo osvetlitve gumbov za oznanjanje dogodkov oz prejetih sporočil. V končni fazi telefonu torej manjka le bliskavica.

Če si sedaj želiš tudi sam preurediti svoj Galaxy S, ti svetujem, da začneš z branjem XDA foruma.

One thought on “Brez mnenja: Samsung Galaxy S

  1. Isdayawc! 😉
    Moram reči, da sem s svojim Desire definitivno zadovoljen in nikakor ne bi menjal, edina RES NORO SLABA STVAR na njem je izredno malo prostora za aplikacije. Druga (neumna) je izginotje podpore za bluetooth HID naprave. Ampak tega tudi galaxy ne bo uvedel…
    V naslednjih dneh kanim inštalirati kak fin kernel, pa bomo vidli…

Komentarji so zaprti.