iPhone aplikacija – Flickit

Za iPhone obstaja ogromno takšnih in drugačnih programčkov, ki omogočajo nalaganje slik na Flickr. Neglede na to, katero uporabljate, pa si skoraj vse delijo skupno ahilovo tetivo. Pomanjšajo slike in jim olupijo vstran GeoTag. Tega seveda niso krivi sami avtorji, ampak gre za še eno Applovo omejitev (ja, tudi jaz si želim, da bi se že enkrat vstrelili v koleno z njihovo potrebo po kontroliranju vsega). Flickit je po tej strani drugačen. Omogoča nalaganje slik v polni resoluciji, slikam pa je možno naknadno dodati tudi GeoTag. Seveda, zaradi Applove debilne omejitve tudi Flickit ne zna, oz.ne sme, prebrati GeoTaga, ki se zapiše v sliko ob zajetju. Zato moramo sliki po tistem, ko smo jo zajeli v sami aplikaciji ponovno dodati GeoTag. Takšna slika se potem lahko naloži v vaš Flickr album, z vsemi podatki in v vsej svoji velikosti dveh megapikslov. In če vas te funkcije še ne prepričajo, vam povem, da gre za eno stilsko najlepših aplikacij, kar sem jih kadarkoli uzrl, povrhu pa je še brezplačna. Preizkusite, ne bo vam žal! Povezava do aplikacije v AppStoru. Primer naložene slike.

One thought on “iPhone aplikacija – Flickit

  1. Jap, Flickit je kul, sploh ker je zastonj. Sam pa sem pred kratkim kupil Mobile Fotos (4 €, se mi zdi) in ne vem, kako jim uspe, ampak slike so uploadane v polni ločljivosti, torej 1600×1200 (fotkane direktno z aplikacijo in tudi ostale camera rolla)! Nekaj mojih primerov: http://flickr.com/photos/maja-nejc/sets/72157612872827326/ Na kratko: priporočam, pogrešam pa batch upload …

Komentarji so zaprti.