Kako do iPod Touch firmware 1.1.3 Applications Update?

UPDATE 2: Metoda Wirecard deluje, vendar obvezno naložite dovolj denarja na vaš virtualni MasterCard pred nakupom!

index_new_applications_20080115.pngŽe zadnjič sem omenil, da se da po ovinkih tudi kot Slovenec kupit novi iPod Touch Applications update, ki doda 5 aplikacij (Mail, Notes, Maps Weather, Stocks) in par drugih dobrot, ki bi v pravičnem svetu bile na voljo brezplačno.

Kot prvo potrebujete veljavno slovensko kreditno kartico tipa MasterCard/Visa in SecureCode generator (dobite ga pri banki ali brezplačno ali za majhen cekin)ali elektronsko banko, ki omogoča nakazilo v tujino.

wirecardOdpravite se na www.wirecard.com in si ustvarite račun za virtualni MasterCard, na katerega iz vašega računa nakažete potrebne finance. Pri tem vam Wirecard otegne dodatni evro za kritje njihovih stroškov. Sama kartica pa je brezplačna. Ker gre za banko registrirano v Nemčiji bo tudi vaš virtualni MasterCard nemškega porekla.

Nato v iTunes izberete nemški iTunes Store in naredite novi račun. Uporabiti morate vaše pravo ime, naslov pa prekopirate od nekod na internetu. Poštna številka in mesto se morata skratka ujemati.

ipodtouch_hero_20080115.pngV kolikor želite sedaj kupit Applications Update mora vaš iPod Touch najprej biti posodobljen na firmware 1.1.3 šele nato lahko zadevo dejansko kupite. Nato iPod Touch še samo sinhronizirate in “boom” na vašem zaslonu boste videli 9 ikon.

Ker pa verjamem, da vam bo kar nekaj šlo v nos, da bi bili primorani kupovati glasbo v nemški trgovini obstaja še bolj elegantan možnost nakupa glasbe s pomočjo nakupa iTunes Gift Certificate-a na spletu. Možnosti nakupa je skoraj neskončno. Posebaj bi pa rad izpostavil iTuneShop.net. Trgovina ponuja certifikate za ameriški iTunes Store vrednosti od $10 do $400. Po plačilu jih dobite servirane na vaš email naslov. Cel kup trgovcev z ameriškimi iTunes Gift Certificates je tudi na eBayu in občasno na Bolhi.

ituneshop.net

9 thoughts on “Kako do iPod Touch firmware 1.1.3 Applications Update?

  1. Pa potem dobiš nemške aplikacije, ali z vsemi jeziki? Za igrice velja: v jeziku, v katerm je iTS, so tudi igrice.

  2. Dobro vprasanje, pozabil sem na to odgovorit. Dejansko ne dobis nic drugega kot licence za uporabo teh aplikacij, ki si jih dejansko namestil ze ob updateu na nov firmware 1.1.3.

    Aplikacije so skratka v vseh jezikih in na mojem Touchu so cist lepo angleske. Pravtako sem obdrzal vse podatke vpisane v Toucha, ko sem gnal sem jailbreakan 1.1.1. Takrat sem zagnal restore in zacuda je v backupu iPoda blo vse to. Skratka zelo navdusojoce! Razen, da imam verjetno zdaj enih 30 do 50 mega podatkov gor, ki jih ne morem uporabljat (aplikacije, knjige in se kaj).

    No sej downgrade na 1.1.1 je cist enostaven. 🙂

  3. lep pozdrau…
    ustvatil sem si račun na wirecard-u ampak nevem kakšne podatke naj vnesem v itunes store (pri ustvarjanju računa) hvala za odgovore

  4. Na wirecard moras nakazat prvo nekaj denarja, minimalno je to 10 evrov. Ce mislis karkoli kupovat pa ti predlagam, da nakazes vsaj 20 do 30, saj za vsako nakazilo wirecard odsteje se dodatni 1 evro.

    Ko si si enkrat nakazal se ti na wirecardu pod zadnjim zavihkom pokaze tvoj virtualni mastercard. Podatki vsebujejo kodo kartice, security code in rok veljavnosti. Vse to prepises noter v iTunes, das svoje pravo ime in si izmislis naslov.

  5. ja to že vem ampak me zanima, katero št naj vpišem v itunes v polja:

    CARD NUMBER:________________

    SECURITY CODE:_______________

    Na wirecardu mi pod mojim virtualnim mastercardom kaže naslednje št, vendar nevem kaj naj znimi:
    -ACCOUNT NUMBER
    -IBAN
    -ROUTING NUMBER
    -SWIFT / BIC

    zanima me samo kam se kakšno št vpiše…..

  6. Sej pravim, da mas na wirecardu potem, ko se logiras cisto desno zavihek My MasterCard.

    Ko se ti odpre stran mastercard vidis v tabeli spodaj napisano stevilko tvoje MasterCard, ce pa stisnes trikotnik pred to vrstico pa vidis tudi ostale podatke kartice.

  7. zgleda da se ne razumeva. vem vse podatke kartice. ampak nevem kateri podatek naj vpišem v polje CARD NUMBER in SECURITY CODE.

  8. Živjo, jaz lahko kupim glasbo, ne morem pa aplikacij, me vrže na itunes store in tam je samo glasba.
    je kaka rešitev

Komentarji so zaprti.