M-Store odslej tudi s slovenskimi tipkovnicami za Mac

Zvedel sem, da avstrijski M-Store svojim kupcem odslej ponuja tudi slovenske tipkovnice. M-Store je Official Apple Reseller +  Service, ki se nahaja v avstrijskem Gradcu v Shopping Center West zraven H&M. Ni mi pa še znano ali to velja zgolj za namizne mace ali pak tudi za prenosnike.

Edit: Pozanimal sem se, če to velja tudi za prenosnike in žal ne velja. Tako bomo še zmeraj primorani na avstrijsko tipkovnico ali pa visoke slovenske cene.

Drugače vam lahko M-Store samo priporočam. Sam sem pri njih kupil svoj MBP, katerega so mi tudi servisirali in menjali baterijo, vse brezplačno in brez vsakega podvprašanja. Za razliko od naših prodajalcev, se držijo evropskih cenovnih priporočil, kar pomeni, da so za naše razmere zelo poceni.

