Internet, MMS in tethering nastavitve za iPhone in iPad

Opozorilo: Spodaj napisani prispevek je zastarel in ne drži več. Apple v iOS 4 zahteva podpisane ipcc datoteke, ki jih lahko ponudijo samo uradni iPhone operaterji. Spodaj predstavljena uporaba je mogoča le še na jailbrekanih iPhonih. Ostali boste morali nastavitve vpisati ročno. Nastavitve sem zbral v tabeli na koncu članka.

 

Že marca sem pisal, da je Mikrohard naredil konfiguracijske datoteke za slovenske operaterje, ki omogočijo tako pošiljanje in sprejemanje MMSov kot tudi tethering, to je uporabo iPhona kot modem.

MMS-3g

Sedaj, ko je iPhone OS 3.0 pred vrati, pa se verjetno marsikdo že sprašuje, kako in če sploh, bodo pri nas delovale vse dodatne funkcije. Odgovor je seveda pritrdilen. Še več, tokrat ni potreben niti jailbreak! Žal prva generacija iPhonov ne podpira funkcije MMS.

Pozor: Apple je v iTunes 8.2 onemogočil nalaganje ipcc konfiguracijskih datotek, zato je pred spodaj opisanim postopkom potrebno storiti sledeče:

  • Mac:
  1. Zapreti iTunes in pognati program Terminal
  2. Vpisati sledeč ukaz, pritisniti enter in nadaljevati s postopkom spodaj:
    defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE
  • Windows:
  1. Zapreti iTunes
  2. Start -> Run -> vpišete cmd in pritisnete enter
  3. runOdpre se vam poveljno okno (slično staremu DOSu) v katerm izvedete sledeči ukaz in nato nadaljujete s postopkom spodaj:
    “C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

cmd Nadalnja navodila ostajajo enaka, konfiguracijske datoteke je potrebno namestiti v iTunes. To storite tako:

  1. Držite tipko alt (Mac) ali shift (Windows) in kliknete na Check for Update
  2. Izberete ustrezno ipcc konfiguracijsko datoteko
  3. Izklopite in ponovno vklopite iPhone

Pozor: Mac uporabnikom priporočam snemanje datoteke s Firefoxom, saj Safari datoteko spremeni v zip!

tethering

Povezava do slovenskih IPCC datotek. Bodite pozorni pri izbiri verzije operacijskega sistema. Datoteke so plod mikrohardovega dela!



Ročne nastavitve

 

#
Internet MMS Tethering
M
o
b
i
t
e
l
APN:
internet
Username:
mobitel
Password:
internet
APN: internet
Username: mobitel
Password: internet
MMSC: 
http://mms.mobitel.si/servlets/mms
MMS Proxy: 213.229.249.40:8080
MMS Max Message Size: 307200
MMS UA Prof URL: /
APN: internet
Username: mobitel
Password: internet
S
i
m
o
b
i
l
APN:
internet.simobil.si
Username: 
simobil
Password: 
internet
APN: mms.simobil.si
Username: simobil
Password: internet
MMSC: mmc
MMS Proxy: 80.95.224.46:9201
MMS Max Message Size: 307200
MMS UA Prof URL: /
APN: 
internet.simobil.si
Username: simobil
Password: internet
I
z
i
m
o
b
i
l
APN:
izimobil
Username:
izimobil
Password:
izimobil
APN: mms.izimobil
Username: izimobil
Password: izimobil
MMSC:
http://mms.mobitel.si/servlets/mms
MMS Proxy: 213.229.249.40:8080
MMS Max Message Size: 307200
MMS UA Prof URL: /
APN: izimobil
Username: izimobil
Password: izimobil
T
u
š
m
o
b
i
l
APN:
internet.tusmobil.si
Username:
tusmobil
Password:
internet
APN: mms.tusmobil.si
Username: tusmobil
Password: mms
MMSC:
http://mms.tusmobil.si:8002
MMS Proxy: 91.185.221.85:8080
MMS Max Message Size: 307200
MMS UA Prof URL: /
APN:
internet.tusmobil.si
Username:
tusmobil
Password:
internet
T2
APN: t-2.net
Username:/
Password: /
APN: mms.t-2.net
Username: /
Password: /
MMSC: mms.t-2.net
MMS Proxy:
172.20.18.137:8080
MMS Max Message Size: 307200
MMS UA Prof URL: /
APN: t-2.net
Username: /
Password: /

Opomba: Za vnos nastavitev odprite Settings -> General -> Network -> Celluar Data Network in vpišite nastavitve. Kjer je znak / pustite polje prazno.

70 thoughts on “Internet, MMS in tethering nastavitve za iPhone in iPad

  1. Windows vista zadeve “run” nima več. Pa sem se preselil na drugi računalnik z WinXP in ukaz vpisal (po zaprtju iTunes seveda) v “run” pri čemer sem dobil sporočilo da Windows datoteke ne najde…
    Software 3.0 je sicer odličen, vendar brez MMSa in tetheringa pač ni to kar smo vsi hoteli.
    Help? =)

    • Jan, Vista ima Run ukaz, le da ni tam kjer je pri Windowsih…
      Vpiši “Run” ali “Zaženi” če imaš Slo Winse pa bo…

  2. Zakaj ni datoteke pri tušmobilu? meni tudi ne dela v visti

  3. Izvrstno! Na Macu deluje! Malo sem bil na začetku zmeden kje je ta update gumb “update”. “Check update” moraš klikniti tam kjer ponavadi preverjaš za novo verzijo firmware-a.

  4. Jaz sem na visti moral prirediti naslov za prvotni ukaz v RUNu, ki se je potem izvedel, vendar mi nato v iTunesih javlja nek unknown error (-27) ko želim updejtat z mobitelovim fajlom

    Rešitev ?

  5. Pri meni pa se pojavi problem. Pognal sem tisti ukaz, sedaj pa ko kliknem na Check for update, me vpraša za datoteka tipa *.ipsw.

    A bi šlo, če datoteko kar preimenujem?

  6. Se prej pa preverita, da je datoteka sneta iz interneta res v *.ipcc in ne *.ipcc.zip. Na Macu sem priporocal Firefox, pomoje tudi v Windowsu to ni slaba izbira.

  7. alex,

    poskusi s tem ukazom:

    “C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

    naprej pa isto

    • Mikrohard je naredil še za T-2 .ipcc datoteko. Maticek, prosim dodaj link.

      Hvala.

      Lp

  8. A si probal s tem ukazom:

    “C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

    • Prvi del sem v XP nekako izvedel,
      kako naj izvedem drugi del navodil 1,2,3 za mobitel varianto?

      Hvala za pomoč!

  9. Fantje, tole men na visti in na xp-jih ne dela, javi da “windows cannot find “C:\Program”…

    • Če imaš Windows x64 bitno verzijo je potem:
      C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

      Potrebno je pogledati, kje točno se nahaja iTunes direktorij.

      Če se na npr: C:\ je pa sledeče:

      C:\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

      Ukaz je: iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1

      Lp

  10. hvala andrej za link tam je boljše prikazano hvala ti 😛

  11. men je ipcc nalozil, mobitel ma mafno gor v levem kotu, MMSa pa tetheringa pa ni 😦

  12. Vklopi in izklopi telefon. Če maš iPhone prve generacije, tako zvani 2G, potem MMS in Tethering nista podprta.

    • Bom se naslednjic bol potrudil. Problem je v tem, da uporabljam izkljucno Mac OS ze zadnja 3 leta in nimam vedno dostopa do Windows racunalnika. Zato tudi slik nisem mogel dodati.

      Trenutno sem pa itak brez vsega in gulim en star stacionarc na Linuxu.

  13. Imam 3G z OS 3.0.
    Uspešno sem naložil zgoraj navedeno (preko mac-a), ampak MMS mi ne deluje. Mogoče so nastavitve MMS na Mobitelu?

    Prosim za pomoč

  14. meni je tudinaložilo uredu…vse deluje razen MMS. Imam Simobil in Iphone 3GS. telefon pa sem izklopil in uklopil večkrat.

  15. Živjo,

    Ker je zdaj možna uporaba mmsov tudi na 2g, lahko ta ipcc uporabim za 2g?

  16. Hvala! Vprašanje: zakaj mi javi: The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect, po tem ko vpišem: “C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe” /setPrefInt carrier-testing 1
    🙂

    folder je sigurno pravi…

  17. Men je zagrabl in dela vse u nulo dober.
    Logotip od Simobila, MMS=prejemanje in pošiljanje
    prejeti MMS= video in slike

    Telefon: 3G
    OSX 3.0
    jailbreak= no
    operater= simobil

  18. a v iTunesih 8.2.1 deluje nalaganje fajla? KEr men če držim tipko ALT in pritisnem SW update se ne zgodi nič

  19. Meni javi – Sintaksa imena datoteke, imenika ali oznake podatkovnega nosilca je napačna. Kaj sedaj?

    LP Sasa

  20. Lp,

    Imam vprasanje. Ali je mogoce kdo namestil slo pack za 3.o ki ga lahko najdemo na cydia, ki ga je potrebno narociti pri Mitji Namestniku?? Jaz sem mu poslal prosnjo,ter nakazilo simbolicno ampak mi je prosnjo zavrnil. Baje je stvar dobro narejena, ampak ne vem zakaj ni dostopna javnosti ce je ze gori in se brezveze zavraca. Hotel sem se registrirati na jabuk.si kjer baje znajo pomagat glede iphonov, ampak ne najdem nekega varnostnega vpr.-odg. pri registraciji. Skrbi me tudi ali mi bo telefon deloval normalno (mms,klici) ko pridem v Slovenijo, ker trenutno sem v Angliji,kjer sem tudi kupil iphone zaklenjen na mrezo 02, ter ga uspesno odklenil. Ko dam simobil kartico deluje vse.

  21. Mitja je vedno zahteval okol 20 € za slo vmesnik. Zame malce drago, a so bili vsi, ki so ga kupili zadovoljni z nakupom. Problem je le, da ko bo prisel ven iPhone O.S. 4.0, bo potrebno kupiti nov vmesnik.

    Mitjo lahko kontaktiras na mitjap at siol pika kom.

    • Ja sam sem nakazal simbolicen znesek, da vidim kako stvar sploh deluje, ker ne mislim placavati polne cene za stvar ki ne deluje. Ce bi mi bila stvar vsec bi pa nakazal polni znesek, ker dan danes vsi hocejo samo na hitro zasluziti, stvari pa so narejene na polovico. Ce dobro pomislim slo. vmesnika ne potrebujem, gre se mi le za mms nastavitve.

  22. Lp!!!!
    jst bi pa vprašal če lahko zdaj vseeno pritisnem shift+update(ker je prišla zdaj nova verzija ven 3.0.1, moj iphone ma pa 3.0 verzijo in zdaj tam piše update, ne pa check for update!!)sm windows uporabnik??

    • je že vredu sem rešil…hvala vseeno!! vseeno lahko stisneš update+shift.

  23. Nina, si izvedla potreben ukaz?
    Morda je problem tudi v tem, da si downloadala datoteko s safarijem? Probaj s firefoxom.

  24. Maticek, imam problem;
    V terminalu sm dal komando, prenesu sm si mobitel.ipcc, ko pa odprem iTunes in držim alt med tem ko kliknem za update se mi ne zgodi nič. Je možno da je to zaradi nove 9.0 verzije iTunesov

  25. Ne vem kaj te muci, meni je slo lepo, tudi na 9ki. Je pa res, da na 3.1 ne deluje tethering (zaenkrat).

    Predlagam, da ponovis postopek: 1. Zapres iTunes (quit) 2. izvedes komando v terminalu 3. ponovno pozenes iTunes in nadaljujes s postopkom zgoraj.

  26. shment da so tethering izklopli , glede na to da v evropi ni nic nelegalnega glede na to da operaterji hocejo da se data kuri. upam da se tole cimprej porihta!

  27. Sam jest pa unga ukaza še zmeri ne morem zagnat…

    tole mi javi:

    [img]http://193.77.221.49/razno/cmd.jpg[/img]

  28. žiwjo
    mene pa samo zanima,ker imam na pc
    windows 7 ki je podoben visti,kje le ima ta šment
    tisto okence Run da bi lahko vpisal cmd.
    hvala

  29. Joj ljudje, Vista in Windows 7 imata tako lepo v meniju start narejen, da lahko zaganjaš programe, da že kr smrdi.

    Klikneš start in potem brez drugega klikanaj napišeš cmd, in glej zlomko najde vse, kar se začne na CMD, samo pritisneš še ENTER in ….

    DA! Meni start ima funkcijo iskanaj vgrajeno (tisti okvirček spodaj). Tisti okvirček za iskanje pa deuje tudi kot RUN.

    LP, Jernej

  30. Meni od 2. koraka naprej ne dela več. Imam Windows visto in mi datoteke simobil ippc. v itunes-u sploh ne najde
    pomoč?

    Lp

  31. Pozdravljeni!

    Sem namestil datoteko na iPhone 3G, verzija 3.1.2 (7D11).
    Lahko sestavim MMS, ko ga pošljem pa se mi zadeva ustavi na cca 90%.
    Potem prejemnik dobi samo tekst, fotografije pa ne.
    Prosim za pomoč.

    Hvala in lp G

  32. Sem poiskusil profil simobil na GS 3.1.2. Logotip je, nastavitve za cellular njetwork so, samo tetheringa ni.
    Telefon ni jailbreakan.

  33. Verzija 3.1.2 ima onemogočen tethering.

    Da ga omogočiš, niso dovolj nastavitve, ampak je treba imeti jailbrekan iPhone in potem v Cydiji iz sourca http://cydia.iphonemod.com.br/ namestit ustrezen paket, glede na telefon:

    * Enable tethering on 3G
    * Enable tethering on 3GS
    * iPhone 2G: enable tethering, MMS and Bluetooth profiles

    Po tem, ko je to nameščeno, bo deloval tudi tethering. Zanimivost, s tem je mogoč tudi tethering preko iPhone 2G!

    IphoneModBR repo najlažje namestiš tako, da greš v Cydiji na Sections in potem na Repositories ter poiščeš repozitorij iPhoneMod Brazil.

  34. Meni pa dela tethering, ni pa logotipa. Imam verzijo 3.1.2 ter jailbreakanega. Mogoče kakšna ideja?

  35. Pozdravljeni, meni je šlo vse normalno instalirati na iphonu se lepo izpiše
    ob usb povezavi tethering sem na mobitelu, wendar prenosnik javi da ne more pridobiti ustreznega ip naslova in da je povezava omejena tako da internet ne deluje. Kaj delam narobe oziroma je Mobitel izklopil možnost tetheringa?

    l pdejan

  36. REŠITEV ZA WINDOWS 7 64-bit:

    1. zapri iTunes
    2. Start+R in vpiši brez oklepajev(C:\Progra~2\iTunes\iTunes.exe /setPrefInt carrier-testing 1)
    3. odpri iTunes, pod telefonom shift+Check for Update
    4.Izberete ustrezno ipcc konfiguracijsko datoteko
    5.Izklopite in ponovno vklopite iPhone

    To je to… 🙂

Komentarji so zaprti.